poniedziałek, 11 stycznia 2016

Najpiękniejsze okładki 2015

Nakłoniona przez Cinephile postanowiłam w końcu zabrać się za zrobienie galerii najpiękniejszych okładek 2015. Nie są to jedynie pozycje wydane w ubiegłym roku, a te, które w nim przeczytałam - dlatego pewnie zauważycie, że część z nich była już zbiorczo przedstawiona w moich ulubieńcach 2015.

Czytaliście którąś z tych książek? Co sądzicie o ich okładkach? A może któraś Wam się nie podoba?




PS. Wiem, że dawno nie było na blogu żadnej recenzji, ale dopiero co kończył się semestr, a to zawsze oznacza wielkie zabieganie związane z oddawaniem wszelkich prac itp., więc nie miałam wiele czasu na czytanie. Do tego dochodzi to, czego zazwyczaj nie praktykuję - czytam 4 książki na raz, każdą po trochu, więc zanim którąkolwiek skończę, trochę czasu minie. Recenzja powinna pojawić się jeszcze w tym tygodniu :)

18 komentarzy:

  1. "Osobliwy dom pani Peregrine" i "W drodze domu" mają przepiękne okładki <3 Co prawda żadnej z nich nie czytałam, ale ta pierwsza czeka już od jakiegoś czasu na mojej półce, a tą drugą planowałam przeczytać w minione Święta, ale wykupili w księgarni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do LBA (tutaj), będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz na moje pytania :)

      Usuń
  2. Ciekawe okładki, chociaż szczerze powiedziawszy podoba mi się jedynie pierwsza z nich, czyli ''Garść pierników, szczypta miłości''.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych okładek najbardziej podoba mi się "Garść pierników, szczypta Miłości", a także "Ogród wieczornych mgieł". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe okładki. Najbardziej przypadła mi do gustu "Ogród wieczornych mgieł" oraz "Miniaturzystka" :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że jednak ten post się pojawił! :D A z tego grona najbardziej podobają mi się okładki do "Garści pierników, szczypty miłości", "Osobliwego domu Pani Peregrine" i "Córki Marionetek". Szczególnie ta ostania okładka wydaje się dość ciekawa tym bardziej, że nie słyszałam o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedynie książkę "Transsyberyjska" i dopiero teraz jak tak patrzę uświadomiłam sobie jak dobra to książka jest i jaką ma ładną okładkę :) Może przez to, że czytałam ją w niesprzyjających okolicznościach, bo w szpitalu.
    Pozdrawiam
    ksiazki-inna-rzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie najbardziej klimatyczna jest "Ogród wieczornych mgieł". po niej "garść pierników..." i "Miniaturzystka". Z zestawienia czytałam "Miniaturzystkę" i muszę przyznać, że naprawdę fajna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ene due śmierć ma bardzo ciekawą okładkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładki bardzo ładne! Niektóre są troszkę.. straszne.
    Niestety nie czytałam żadnej z tych książek.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne okładki ja sama przepadam za okładkami jak jakąś zobaczę zaraz zdj robię pozdrawiam cieplutko
    http://wiktoriaczytarazemzwami.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. "Osobliwy dom PANI PEREGRINE, "Miniaturzystka" i "Córki marionetek" - jestem zachwycona; uwielbiam atmosferę mroku, tajemnicy, nęcącego przerażenia - genialne pomysły na okładki. Zresztą - nie znałam tych pozycji - dopisuję do listy;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.blacklady.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie najlepsze okładki z wyżej wymienionych książek mają "Miniaturzystka" oraz "Ene, due, śmierć" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są przecudne <3 najbardziej przypadła mi do gustu "W drodze do domu" oraz "Ogród wieczornych mgieł". Aż chciałoby się je mieć na półce! Pozdrawiam, ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Łap nominację :)
    http://biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com/2016/02/read-more-book-challenge-czerwien.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za piękne okładki! Najbardziej spodobały mi się "Ogórod wieczornych mgieł" i "W drodze do domu"
    Obserwacja za obserwację? Daj znać na moim blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz ślad tutaj mnie motywuje. Jeśli przeczytałeś - skomentuj :)